Õppeaasta eesmärgid

Divider

ÕPPE- JA KASVATUSTÖÖ SUUNAD 2024/25 õa.

1. Arengu- ja kasvukeskkonna arendamine läbi mängu, õuesõppe, liikumise ja keskkonnahoiu.

Projektõppe läbiviimine liikumise, õuesõppe, tervis-ja loodushoiu lõimitud tegevuste kaudu.

Toetavad tegevused:

  • laste ja õpetajate ühislooming, koosmäng, koostöine õppimine
  • 1x kuus matk või pikem jalutuskäik
  • mitmekesised õuesõppetegevused
  • igapäevane õuesviibimine
  • e-õpperännaku läbimine
  • taaskasutus
  • vaimse ja füüsilise tervise toetamine lähtudes kuu teemast:
    september – liikumiskuu; oktoober – vaimse tervise kuu; november – märkamise ja heaolu kuu; detsember – puhkuse ja une kuu; jaanuar – tervisliku toitumise kuu; veebruar – talispordikuu; märts – vitamiinikuu; aprill – südamekuu; mai – keskkonna/ õuesõppekuu;
    juuni, juuli, august – turvalised ja tegusad suvekuud
    Turvalise vaikusepesa loomine.

Sakuloos käsitletavad objektid: Saku park, mõis/ vallamaja, raamatukogu, kool, Saku 100 aasta mets, tervisekeskus, kirik, jäätmejaam, kauplused, kohvik „Ukas“.

Näitused: laste tööde näitused korpustes; projektipõhised näitused (õppeaasta vältel); aprillis laste loomingu näitus ühendatud taaskasutusnäitusega

2. Lastevanemate töösse kaasamine läbi arenguvestluste, õppekava tutvustamise, pereürituste ja ühise aja kaudu.

Arenguvestlused

hajutatud aastaringne arenguvestluste kava; vestluse aluseks kirjalikult koostatud arengukaart ja koolieelsetel rühmadel koolivalmiduskaart;

uue lapse kaardi kasutamine tulemuslikuma koostöö huvides;

Õppekava –

tutvustamine lastevanemate koosolekutel ja arenguvestlustel, pereürituste ja ühise aja kaudu;

lastevanemate kaasamine rühmade töösse kõikvõimalikel neile sobilikel viisidel;