Õppeaasta eesmärgid

Divider

ÕPPE- JA KASVATUSTÖÖ SUUNAD 2025/2026 õa.

1. Arengu- ja kasvukeskkonna arendamine läbi mängu, õuesõppe, liikumise ja keskkonnahoiu.

Avastusretk lapse maailma  liikumise, tervise toetamise, mängu, loodus- ja keskkonnahoiu lõimitud tegevuste kaudu.

Toetavad tegevused:

  • laste ja õpetajate koosmäng
  • iganädalane jalutuskäik väljaspool lasteaia territooriumit
  • 1x kuus matk või pikem jalutuskäik
  • mitmekesised õuesõppetegevused: 1x kuus uue liikumismängu õpetamine
  • igapäevane õuesviibimine
  • taaskasutus
  • keskkonnateemaline projekt
  • vaimse ja füüsilise tervise toetamine lähtudes kuu teemast:

september – liikumiskuu; oktoober – vaimse tervise kuu; november – märkamise ja heaolu kuu; detsember – puhkuse ja une kuu; jaanuar – tervisliku toitumise kuu; veebruar – talispordikuu; märts – vitamiinikuu; aprill – südamekuu; mai – keskkonna/ õuesõppekuu; juuni, juuli, aug. – turvalised ja tegusad suvekuud

Teema-aasta „Eesti Raamat 500“ : näitus „Raamatute maailm“, raamatubingo ja -laat

Sakuloos käsitletavad objektid: Saku park, mõis/ vallamaja, raamatukogu, kool, Saku 100 aasta mets, tervisekeskus, kirik, jäätmejaam, kauplused, kohvik „Ukas“.

Näitused: laste tööde näitused korpustes; projektipõhised näitused (õppeaasta vältel); veebruaris fotonäitus „Minu Saku“, aprillis laste loomingu näitus ühendatud taaskasutusnäitusega

2. Lastevanemate töösse kaasamine läbi arenguvestluste, õppekava tutvustamise, pereürituste ja ühise aja kaudu.
Arenguvestlused

jutatud aastaringne arenguvestluste kava; vestluse aluseks kirjalikult koostatud arengukaart ja koolieelsetel rühmadel koolivalmiduskaart;

uue lapse kaardi kasutamine tulemuslikuma koostöö huvides;

Õppekava –

tutvustamine lastevanemate koosolekutel ja arenguvestlustel, pereürituste ja ühise aja kaudu; lasteaia õppekava vastavusse viimine uue alushariduse riikliku õppekavaga;

lastevanemate kaasamine rühmade töösse kõikvõimalikel neile sobilikel viisidel;